Pazartesi, Nisan 24, 2006

Beklenti beklemekten gelir, peki beklemek neyden gelir ?

Kimi zaman beklediğimiz ve yaptığımız şeylerin örtüşmediği bir dünyada yaşıyoruz. Her şeyi çok da mantıklı yapmak zorunda değiliz gibi gelir ancak en azından belli bir tutarlılık çerçevesinde davranmakta çok büyük fayda vardır hayatta.

Son zamanlarda farkettim ki bir şeyler yazmayınca insanın etrafı da okuyası pek gelmiyor. Ne zamandır pek okumuyorum blogları mlogları bu akşam şöyle bir gözattım da tekrar ne kadar ne açırmışım bilemedim. Zaten kaçırmak diye bir şey sözkonusu değil, bu arşiv denen meret oldukça bloglarda.

Dürüstçe şunu farettiğimi söyleyebilirim ki, kendim yazı yazmadığım zamanlarda başklarının neyazdığı beni çok da ilgilendirmiyormuş onu farkettim. Kendi içimde bir hırs bir yarışma ortamı yine. Daha başka böyle hisseden varsa el kaldısın.

3 Comments:

Blogger vintage biscuit said...

iyimiş

1:39 ÖÖ, Nisan 30, 2006  
Blogger passive said...

bi şey fark ettim sen de fark ettin mi tabi ki fark ettin fark etmesen her yere aynı kısa komenti yazar mıydı bre biscuit

9:39 ÖS, Mayıs 01, 2006  
Anonymous Adsız said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it http://www.ionamin-15mg-no-prescription-needed.info Mercedes sl55 amg consolidate debt cheap online butalbital amoxicillin phentermine Acura nsx concepts Daisy earrings basketball class of 2010

3:28 ÖÖ, Şubat 21, 2007  

Yorum Gönder

<< Home